Kommunikation om uddannelser handler om at hverve studerende og ramme de unge på et tidligt stadie, hvor tankerne om det sociale liv, fritid og ensomhed supplerer de faglige spørgsmål.
Vi ved, hvordan vi skaber identifikation, kortlægger og aktiverer deres valgrejse og taler i øjenhøjde med målgruppen. Og vi forstår, at målgruppen er delt; de fleste gange læser en forælder med over skulderen.
Det vigtigste er, at vi ved, hvordan vi skal kommunikere til de unge. Vi kender de unges livsmønstre, deres præferencer og digitale tilstedeværelse, og vi ved, hvordan vi trænger gennem deres fintmaskede bullshit-filter i alt lige fra digitale platforme, sociale medier, konceptudvikling og hvervekampagner.
Vi skaffer dig flere – og de rigtige – elever og studerende. Lad os tage en snak. Kontakt os på 26171866 eller martin@mouret.dk
RibeKatedralskole
Flere elever? Ja tak. Danmarks ældste skole er modig – og får kæmpe succes på elevtallet med ny identitet // web // logo // hvervekampagne
CampusVejle
Media matters: Vi er, hvor målgruppen er. Reels på TikTok og Insta giver Campus Vejle vild optur og øger kendskab.
NorthSide2023
No B.S.: Identiteten for NorthSide leger med farver. Suger dig ind i universet af nydelse og nyskabelse.